Ahsend49 aynı durumu yasıyorum canım haftam 34+5 im suyum azalmış ve tansiyonum yüksek protein kaçağına bakacaklar idrarım biriktirdi hastane de kaldım tansiyon hep 14-9 çıkıyordu ve çok tehlikeli bi durum gebelik zehirlenmesi başlangıcı demekmis buda bebeğin gelişimi yavaşlıyor anlamına geliyor bana ciğer geliştirici vurdular bebeği her an alabilirler