Momtobe54 HtcGB amin inşallah çok sağolunn inanın hiç korkmuyorum tam tersi biran önce gelsin istiyorum 🙈
Yaseminnnnnnn tgba34 normal ilik suya konuliyormus cikardiktan sonra kuruyunca eski haline dönüyor sekli saklayip bidaha kullanablirsiniz
Ahsend49 Ebrarela_1963 öyle oluyormuymuşki ben sancı anında okunacak suya konuşacak diye bişiler duydumda
Ebrarela_1963 Ahsend49 neden olmasın asıl olan senin niyetin o sancı anında da felak nas oku TM ALLAH kabul etsin hayırlı kolay doğumlar hepimize 🤲🤲
tgba34 Yaseminnnnnnn hahaha acemi olduğum çok mu belli of ben niye böyleyim 😂😂🤦🏻♀️ 35+0 ım sona doğru yaklaşıyoruz 🙈