Betulminik Merhabalar, ben bugun Sedef Hanım’a gittim. Kendisi cok sessiz, sakin biri Elif Hanim gibi degil. Nedense sakinligi,ses tonu, yaklasimi bana guven verdi. Bebege detayli uzun uzun bakti, kilosunu soyledi, yuzunun fotosunu cekti poz poz verdi ki daha once alamamistik😅 Elif Hanim bilgilerin oldugu kagitlari verirdi Sedef Hanim vermedi ama bi sorun olmadigini ve kilosunu da soyledigi icin ben sorun etmedim. Yani tavsiye edebilmem icin biraz tanimam gerekli, hayirlisi olsun ben degistirmem sanirim doktorumu bi aksilik olmazsa zaten doguma 15gun kaldi😂🤦🏼♀️ bu sekilde izlenimlerim sizin icin de hayirlsi olsun insallah ise yaramistir izlenimlerim