Reyhan123 Merhaba Gebelikte kefir içme hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sindirim sistemim çok problemli şişlik hazımsızlık yaşıyorum . Tavsiyeniz var mıdır ???
NurdanHakan Reyhan123 kefir gebelikte faydalı süt arttırıcı aynı zamanda ama fazlası zararlı tabiki herşeyin olduğu gibi
Nurce Reyhan123 canım eczanelerde probiyotik toz satılıyor ..al yoğurdunun sütünün içine kat da tüket..probiyotik bağırsakları düzenliyor 🙌🏻
Neroizm Reyhan123 eger yapabiliyorsaniz mayasini edinerek evde yapin, ambalajli her seyde raf omrunun uzamasi icin koruyucu maddeler var. Kefir cok faydali ama marketlerdeki ayni zamanda vucudunuza kimyasal sokar.
Reyhan123 NeslihanPiaAbac aynen bende süt içemiyorum kefime başlamak geldi artık aklıma Çünkü hazımsızlık çok yapıyor . Peki başka ne önerirsiniz
NeslihanPiaAbac Reyhan123 yoğurt ,ayran .Ama en güzeli kefir .dediğim gibi bağırsakları da çalıştırıyor gebelikte sık görülen kabızlık vs sorunu için ideal oluyor
Reyhan123 NurdanHakan ah bunu duyduğuma sevindim ilk çocuğum olduğu için deneyimsizim 13 haftalık gebeyim
NurdanHakan Reyhan123 bende yeni doğum yaptım gebelikte doktorum demişti süt içemiyorsann kefir iç die bende süte mide yanması problemim cıktıgında başladım eğer süt içemiyorsanjzjn soğutun su misali için yada kakao karıştırın