gkcy benim daha adetime 7-8 gün var ben dayanamadım eczaneden bir test aldım baktım 😔 ama negatif çıktı yıkıldım kesin sonuç verirmi şimdiden?
CupCake gkcy bende sabırsızlıktan 7-8 gün önceden yapmıştım hatta kan testi de vermiştim negatif çıkmıştı , erken gebelik testi aldım sonra 4 gün kala tekrar yaptım o zaman silik bir çizgi çıkmıştı ☺️
Pembe-mavi gkcy benim tüp bebekte. Transferden 6 gün sonra erken testlerden yaptık ve çıktı. Kan testi için 12.günü beklemiştim.
Bahar2622 gkcy test için biraz erken davranmışsın canim, tabiki test yaparsin ama negatif çıkınca hemen olumsuz düşünme daha vakit var 😇
gkcy CupCake 😔🤲🤲🤲 çokda umutlanıp üzülmek istemiyorum ama belki yanlıştır diye adeti beklicem gecikirmi diye
gkcy daha önce bir arkadaşım yaptı belirtiler var diye 3 haftalıktı ama testte çıktı sonra kan testine gitti ordada çıktı belki dedim bende çıkar ama keşke yapmasaydım üzüldüm 😔
Bahar2622 gkcy herkeste ayni olmuyo ki sen üzme kendini, bak benim 6 gun ve 4 gun kala yaptiklarimda çıkmadı 3 gun kala cook silik çıkmıştı. En doğru sonuç adet günü🌹
Uykulugebe gkcy Çok erken yapmissiniz normal gebelik testinde çıkmaz. Erken gebelik testinde 1 hafta önceden ogrenebiliyorsunuz