Aksyy Normel doğumu bekliyoruz ama bebeğimin gelmeye niyeti yok kaçıncı haftaya kadar bekliyorlar sonra suni sancı veriyorlar acaba bilgisi olan varmı 🙏🏻😊
Tatlisannedilekk Aksyy herkeste aynı mı bilmiyorum ama ben 40+0ım yarın suni sancı verilcek bana, gelmedi bir türlü oğlum