Gamzgokce Hanımlar 17 haftalık gebeyim hareketlerini hala hissetmiyorum bu normal mi ikinci hamileliğin bu arada
CupCake Gamzgokce benim de ilk gebeliğim bende hissetmedim henüz ,çok sabırsızlanıyorum 😄 16+3 üm şuan 😇
CupCake Gamzgokce maşalllah , allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah , Doktorum bana 20. Haftada başlarsın hissetmeye dedi 😓
CupCake Gamzgokce evet belli , 12. Haftada net söylemişti doktorum , oğlum olucak allah kısmet ederse 😇 senin ki belli mi ?
CupCake Gamzgokce erkeklerinkini hemen görüyorlar sanırım , kızlarda daha çok yanılma payı oluyor , değişmez bence artık 😇