Kizlar merhaba.ilk haftalarimdada kalbim carpintinyapiyordu kalp doktoruna gtmistim ritm bozklugu cikmisti.ama okdr onemli degil hamilelikle alakali olabilir dedi.3 4 gundur gene basladi.resmen ansizin gum gum ediyo duruyo.bu dedigim saniyelik bisey.randevum taa ay sonunda.hamilelikle alakali midir gercekten acaba ??