Pandemiden dolayı daha doktora gidemedk hamile olduğumu yeni öğrendm 10 gün anca olmuştur.21,5 aylık kızım var 2 yaşına kadar emzirmeyi planlıyosn ve çok düşkün emmeye özellkle uykuya geçişte hamileyken emzirmede sorun olur mu bilgisi olan varsa yazabilr mi