Bende hamile olduğumu bilmeden önce vertigoya yakalansın hem mr hem tomografiye girdim hastanede yatıp günlerce ilaç aldım doktorlar böyle durumlarda ya hep ya hiç diyor yani sağlıksız bebek düşer zaten tutunamaz diyorlar içinizi rahat tutun inşallah bişey olmaz