turansmom1 CupCake geliyor canım hem kramplar icin hem kasık ağrısı icin çok iyi ben bir gün icmeyi unutsam kramp ve kasık ağrısından uyuyamam
CupCake Kuzeyufuk bende 16+3 ün şuan ara ada oluyor , ayağıma krampta girdi bir kaç defa bana da yazdı ama daha kullanmaya başlamadım .
CupCake turansmom1 çok teşekkürler bilgi için , bana da yazdı ayak kramplarım İçin ama başlamamıştım , başlayacağım bende o zaman 🥰
Slna Ayten1994 ne kadar sure kullaninca agrilariniz kesildi peki. Bende kullanmaya baslayali 3 gun oldu
Ayten1994 CupCake ay inseAllah oyle olur .ama daha degilim gebe.sadece kasiklqrim agriyordu sinirlenince.doktora soyledim yazdi
Duru999 Pembisanne merhaba burda onerilen hic bi ilaci kullanmayin. Cunku herkesin bunyesi ve gebeliyi farkli. Mutlaka dr yazsin