Kızlar merhaba. Burdaki ikinci serüvenimde sona erdi. Kızımı sağ salim 01.10.2020 tarihinde kucağıma aldım 🌸 aslında bir hafta daha bekleyecektik ama 4-5 günlük hareket azlığı, nstler, serumlar derken doktorum daha fazla risk almayıp 38+0 da almaya karar verdi ve ben ikinci kez anne oldum 😀 spinal sezaryen oldum ve bebek çıkmadıgı için karnıma bastırmak zorunda kaldılar onun dışında standart bir dogum süreci geçirdim. Herkese sağlıklı ve mutlu doğumlar diliyorum 🌸