17+4 Haftalık hamileyim
Sabaha Karşı İdrsrım sıkışık olmamasına ragmen solumda bi ağrı oluyo dönüyorum Ve başlıyo ağrıyama.Hep sbh Oluyo İdrarımı uapınca geciyo Acaba böyle bişey yaşayan varmı neden olur.Odrsr yolu infeksiyonum vardı ilac iciyorum gecmiş olması lazm Hemde yrni yeni başladı İdrara sıkışmasam Bile Ağrıyo Bazen hafif bazen şiddetli