Gnlakyz 36+0 haftamdayım birkaç gündür sarı akıntım var bu normal mi sizinde oluyor mu doğumun habercisi olabilir mi yardımcı olur musunuz
turansmom1 Gnlakyz 36 haftalık hamileyim benim hamileligimin basından beri var o normal bir akıntıymıs burda kızlar yesile, kahverengiye,pembeye dönerse kork demişlerdi doktorumda normal demişti canım
Ahsend49 Gnlakyz Bizde 36 dayız bendede sürekli oluyordu akıntı ama son iki gündür daha çok olmaya başladı rengi sarımsı . Doğum yaklaşıyor diye normaldir herhalde
Gonay Gnlakyz bnmde 22.haftamdan berıdır var.38. Haftamdayım şuan son dönemler arttı ama baya.doktoruma sordum normal dedı.