Pamuk94 canım Allah kolaylık versin, kalçadaki ağrıyı kasılmayı bende yaşadım, yürüyemiyordum, kalçama bile batıyordu, ayağımı sürüklüyordum. Doktoruma sordum, hamilelikte ilk aylar ve son aylar olabiliyormuş kemik kas yapısı değiştiği için, yağ ile masaj, socak su torbası önerdi, eşim her akşam yatmadan yağ ile masaj yaptı, çok şükür geçti, biraz acıyor masaj yaparken ama dayanmaya çalış yaptır geçiyor zamanla, geçmiş olsum canım