-Ayse35 Kızlar 4 aylık hamileyim beşik almak istiyorum bebeğime oda yapıcam ama sizce park beşikmi yoksa büyüyen beşikmi daha kullanışlı kararsız kaldım
Merve__kozz -Ayse35 ben oğluma sepet beşik kullandım ilk aylar daha sonra büyüyen beşiğe alıstırdık. Şuan tekrar hamileyim kızıma park yatak almayı düşünüyorum
Merve__kozz -Ayse35 gayet kullanıslı hala yatıyor onda 😂 ve 6 7 yasına geldiğinde büyük halini kullanacağız inşallah 😂