Bugün doktora gittik kontrol için zaten 4.aydan sonra bebeğim sıkıntılı olduğunu söylediler böbrek te genişleme var el ve ayakları içe dönük bebek hastalıklı olabilir siz tarama testi yapın dediler genetik bi hastalığı varmı diye ben yaptırmak istedim ama kaynanam ve eşim izin vermedi ne gelirse Allahtan bizim çocuğumuz hasta olsa bakmıycakmıyız dediler onlar öyle söyleyince çok mutlu oldum artık üzülmedim ama bugün kalbinde de sıkıntı olduğunu söylediler doğar doğmaz yoğum bakıma alıcak lar dedi böbrekler berbat dediler yine yıkıldım napıcam bilmiyorum herşeyini aldım odası hazır bebeğim ya ölürse ben naparım lütfen dua edin bebeğime bişey olmasın son 1 ay kadı dua edin😔😔😔😔