Halimehacin Kızlar 32. Haftada çalışamaz raporu aldım 38. Haftada doğumum oldu (3 gün önce) doğum parasını ne zaman nerden alabilirim?
bebegim_28 Halimehacin bende 2 hafta önce 32 haftada izne ayrıldım bildiğim kadarıyla doğumdan iki ay sonra alınıyor diye biliyorum 170 i arayın ayrıntılı bilgi almak için
glsahbaydemir Halimehacin doğumdan sonra 1 ay içerisinde yatar ptt den çekersiniz. E devletten takip yapabilirsin, Doğum sonrası raporuda çalıştığınız yere verin.
Merve__kozz Halimehacin doğum öncesi rapor paranız yatmıs olmalı ya da bu ay içinde yatar ama doğum yaptığınız gün doktorunuz yazmalıydı doğum sonrası raporunu sizde onu işveren e yada muhasebecinize ulaştırmalısınız. Onun parasıda rapor sisteme işlendikten sonra 2 ay sonra yatar
Burcuuuo Bende merak ediyorum bir tanıdık doğumdan 5 ay sonra bile hala doğum parasını alamadığını söylüyordu
Serpil34 Doğum sonrasını raporumu Alman gerekiyo onu alıp işverene veriyorsun onlar sisteme işliyo sonrasında paran yatıyo doğum sonrası raporu almadığın sürece paran yatırılmıyo