Haticesalan 6 haftalık hamileyim bugün adet ağrısı gibi bir sancim var ve karnımın halt kısmı batıyor önemli bişey mıdır acile gideyim mi
Gmst Haticesalan rahim buyumeye basladigi icin o batmalar ve agri normal bana da olmustu. Hatta adet sancisi gibi oldugundan hamile degilim demekki diye dusunmustum. Ama yine de doktorunuzu arayin ya da gidin isterseniz hem iciniz rahat eder hem stres yasamamis olursunuz.
belgintirpan Haticesalan kanamanız yoksa bu gayet normal benim de ilk zamanlarda sürekli adet sancısı gibi ağrılarım oluyordu telaş yapmayın doktorum normal olduğunu söylemişti
Nurerdgn Haticesalan kanaman yoksa normal bisey o agrilar sancilar canim ilk zamanlar cogunlukla boyle oluyo zaten
Haticesalan selen8sefam Deniz2961 hayır kızlar kanamam yok sürekli kontrol ediyorum ama baya korkuyorum bişey olacak bebeğime diye
selen8sefam Haticesalan korkma bende yaşadım o ağrıları rahmin bebeği kabullenmeye ve büyümeye başladığı için oluyo 😊
Haticesalan Selinbulutcu sorun olmasın da iki ay çekeyim. Valla ilk gebelik bilgim hiç yok korkum cok