Fatmanurkor94 valla ben bikini bölgesine korktum hep keşke önceden yapsaydım alıştırsaydım o bölge geçti artık 36 haftadayım bide iyice korkmuyorum ama üç gün önce daha önce bacaklarıma Ağda yapardım 1 defa da jilet vurdum sonra ağda yaptım şuan o jiletle aldığım yerler nokta nokta içerden kanama olmuş bacaklarım benek benek gözüküyor bu halde nasıl Doğuma gidicem bilmiyorum . Vücudumuz herkonuda hassaslaşıyor o yüzden Ağdayı günden güne bölün bence 1 defa vur bi yere baktın kıl mi kaldı o öyle dursun 2 3 gün sonra tekrar yap o kalanları al zorlayınca çünkü kanama oluyor benim bacaklarım falan mahvoldu . Yani önceden jiletle alınan yerleri fazla zorlamayın kanatmayın