lifeofmybaby Kızlar sabah uyanınca aç uyanıyorum feci elim ayağım titriyor bayılma hissi geliyor bu şekilde kahvaltı hazırlayamıyorum kendime bir şey yemeyince de artıyor bu durumu yaşayan var mı nasıl geçicek çok kötü oldum
Ayseguldt lifeofmybaby bende aynıyım tansiyonla alakasıda yokmus uyanır uyanmaz ağzıma atıyom biseler öyle yap bisküvi kek gibi
Sahika8989 lifeofmybaby benim ilk hamileligimde o cok oluyodu ben habire yedim yedim valla 24 kilo aldim obez gibiydim cocugum cok kiloluydu. Smdi ikinciye hamileyim ve gene oyle oldu ben artik su iciyorum kusana kadar geciyor
lifeofmybaby Tuanazra bakıldı aslında 2 hafta önce şekerime ama tekrardan bir endokrin uzmanına görünmek istiyorum
Tuanazra lifeofmybaby gece ara öğün yapmıyorsanız sekeriniz düşüyor olabilir. Inanin ben de ayni durumdayim 37+3 olduk sabah uyaninca nevrim dönüyor eskiden ne sofralar hazirlardim simdi ise uyanir uysnmazelime bir parca alip yemezsem hicbirsry yapamiyorum basim donuyor titriyorum resmen
61Aysen lifeofmybaby o hagtalrda norml.fie dusunuyrm bnde oyleydm 3 kilo almıştım sonra mide yanmasi 9 haftadn itibarn mide bualmtisi derkn aldigm kiloyuda verdm