Kızlar 38 +2 olduk bugün çatı muayenesi oldum çatı müsait ama 0 açıklık artı bebeğim kanalda değilmiş hala nst de sancım da hiç çıkmadı 🙃 bebeğin kanala girmesi ve açıklık olması için ne yapabilirim hiç bir doğum belirtim yok anlayacağınız 😯😑 sizlerde durumlar nasıl?