ebru-33 canım herkesin farklı olur kiminin açılması olur kiminin olmaz o açılmaya ve sancıya bağlı açılman olur sancında gelirse mükemmel bir doğum geçer ama açılman olup sancısı olamayan da var sancı olup açılmayan da var mecbur kesi ve dikiş oluyor her anne farklı doğum yapar hayal ettiğin gibi olmuyor şunu yapıyım doğumum şöyle olur böyle olur deme yani o an değişiyor sağlıcakla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🤲🏻🌺❣️