Zeyne_yusuf0142 Busraafth Bn beklyrm 🙏🙏🙏🙏 ama düzensiz benim adetim pazartesiye kdr beklycm sadce bel agrısı var ara ara oluyor 🤷♀️
Busraafth Nusyaa bende göğüs uçlarında ağrı var belim ve kasıklarım da ağrı var adet mi olacam yoksa gebemiyim bilmiyorum
Miray61 Busraafth inşallah geçer geçmiyceğini bildiğim için bekliyorum 7 ekim adet olcam bu bi keşin çünkü hiç bi belirti yok Zaten bizim çocuğumuz zor oluyor biraz olanda düşüyor eşimde sıkıntı var
Busraafth Nusyaa bu ay çok farklı oldu benim ama 2 hafdadir faln belim ve kasığımda ağrı var yinede bilmiyorum ama rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin
Busraafth Miray61 çok zor bir durum bende test yapayım diyorum ama sonra negatif çıkar diye korkuyorum 😏
Nusyaa Kızlar test yapan var mı aranızda ben yarın sabah yapsam mı diye düşünüyorum ama negatif çıkarsa çok üzülürüm yarın duruşmamda var adapte olamam diye korkuyorum
Busraafth Nusyaa yapmadım ama yapmamak için zor tutuyorum kendimi bende negatif çıkar diye korkuyorum biraz 😏