Herkese merhaba arkadaşlar 2 haftadır kalp doktoruna gidip geliyorum kalbim 1 buçuk ml sıvı topluyormuş ama doktor dedi ki hamileyken normal korkulacak bir şey yok dedi yinede kontrol altındayım 2 hafta sonra tekrar gidicem başına böyle bir şey gelen oldu mu bilginiz var mı doğum da zararı olur mu 😢😔