Geçen ay kız demişti cinsiyete az önce de erkek olduğunu gösterdi bize çok netti kız erkek farketmiyo sağlıklı olsun inşallah birde amniyon sıvısı biraz fazlaymış bebek çok toplanıp sertleşiyo dikkat et dedi diğer doğumlarımda erkendi çünkü sizde sertleşmeler çok oluypmu..