Kızlar bi kaç gün önce yazmıştım haftamı yanlış belirtmişim, şu an 26+0 ım, erken doğum riski yaşıyorum günlerdir, bebeğim çok aşağıda, kafası da rahmime baskı yapıyor, karnım oldukça sert, erken doğumun bütün belirtilerini taşıyorum, doktorum da doğuma kadar yatmam gerektiğini söyledi, iki dakika ayakta dursam hemen vajina ve makat ağrıları baskılarım sancılarım başlıyor, acaba bebek yukarı çıkar mı, doktorum pek ümitli konuşmadı bu konuda ama belki bana ümit olacak birileri vardır😔🙏🏻