Çok korkuyorum birşey mi öldü diye, fitilimi koydum ve uzanıyordum artık kalkacaktim ama çok kötü şiddetli bir şekilde sağ kasığımın biraz üzerinde ağrı oldu kıvranak ağrıyı hissettim çok kötü oldum. Birşey mi oldu dye çok korkuyorum evde kimse yok eşim işte arayıp telaş yapmasını istemedim ne yapicam ya bebeğime bir şey olduysa 😢😢