Kızlar yarın hastaneye yatıyorum suni sancı verilecek, sizlere de birşeyler sormak istedim. Yarın suni sancı ile dogurabilmem ne kadar zaman alır, eğer acikligim varsa aynı gün doğar mı? Geçen hafta 1 cm açıklık vardı rahmimde yumuşamaya başlamıştı. Doğumu suni sancı ile başlatılan tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum.🙏