A_C_04 https://imgyukle.com/i/5pVZD1 kızlar doktor tekrar çekinmemi istedi bi neden tekrar istediğini anlamadım anlayan balabilirmı bi sorun mu var ?
Hashasinannesi A_C_04 korkma canım geçen aynısı bana da oldu. Tok karna girmek gerekiyormuş kalp atışında dalgalanmalar görmek istiyor doktorlar. Çok düz ilerlediği için bir şeyler yiyip tekrar girmiştim ben baya inişli çıkışlı olmuştu bu sefer çok iyi dedi doktorum
Sevimli96 A_C_04 bebeğin uyuyor yada hareketsiz nst çekilirken sol yan yatmaya özen göster yada bişiyler ye öyle çekil hareketlensin
htcedgn A_C_04 bebeğiniz uyuyor, ya açsınız ya da siz sırt üstü yatmışsınız. O yüzden hekiminiz tekrar çekilmesini istemiş. İkinci de reaktifse (çizgiler düz değil, hareketliyse) bi sıkıntı yok demektir🌸
A_C_04 Hashasinannesi bn girmeden önce çikolata meyvesuyu içtim öyle girdim bu çıktı şimdi tekrar yedim girdim aldım nst kağıdını doktora göstermeyi bekliyorum
Liyam A_C_04 olabilir ki şöyle de birsey varmış geçen hafta doktorum söyledi benimde nst tekrarlandı bebekler uyurken de hareket edermiş yani biz hareket edince uyanık zannediyoruz ama
A_C_04 Beyis evt baktı iyi çıktı şükür bebeğim 2 hafta gerideymiş 35 haftalık hamileyim ama 33 görünüyor
A_C_04 Hashasinannesi evt baktı iyi çıktı şükür bebeğim 2 hafta gerideymiş 35 haftalık hamileyim ama 33 görünüyor
Liyam A_C_04 hiç korkmayın benim kızım doğduğunda 4hafta geride doğdu 2595kg doğdu doppler ile bakıyorlar kan akışında sıkıntı yoksa eğer minyon bebek diyorlar sıkıntı etmeyin kendinize ki ultrasonlar çok çok yanıltıcı kilo konusunda
A_C_04 Liyam bilmiyorum ya doktor haftasına göre küçük dedi 35 ken 33 haftalık görünüyor oda aynı şekilde minyon bir bebek dedi ama yinede korkuyorum birde bu gerilik 3 yada 4 hafta olursa o zmn sıkıntı olur dedi