38+6 artik o güzel sona yaklaşıyoruz🌸 kontrolde 1 cm açıklığım oldugunu söyledi doktor kafasıda iyice inmiş aşağı🤗 3 gün sonra yine gideceğim doğum korkusu/ her an gelebilir tedirginliği/ kasık krampları, morale ihtiyacı olanlarr🙋🏾♀️🙋🏾♀️🙋🏾♀️🙋🏾♀️ Acaba bu açıklık ne kadar zamanda ilerler 🤷🏾♀️ Muayne de çok kastım kendimi doktor 2 ıkınmada çıkacagina 4 ıkınmada çıkar kasma kendini diyor nasıl baş edeceğim🤨