Herkes yanlış anlamış bilerek hissetmek için yaptıgım bişey değil sağa sola yatarken herkes biraz da olsa göbeğe kasıtsız baskı uygular onu demeğe çalıştım. Amacım yatış pozisyonu ögrenmek değil çok şükür neyi yapmam gerektiğini biliyorum. Bebek hareketlerinden bahsediyorum herkeste böyle kalp atışı gibi mi hissediliyor ve tekme de daha mı farklı