Merhaba sevgılı anneler 🥰herkese güzel bir hafta diliyorum🙏❤️Aventın göğüs ucu koruyucu keşebeklerden kullanan anneler varmı acaba benım goğüs ucum olmadıgı ıcın ondan almak ıstıyorum ama küçük standart olarak ayrılıo neye gore alıyoruz kullanan anneler yardımcı olursanız cok sevınırım🙏