Kızlar benim rahim ağzı kısalmam vardı, erken doğum riski var falan demişti doktor. Cumartesi uçakla memleketime geldim bugün de kendi doktoruma. Doktorum muayene etti, nstye bağladı sancım çıktı. Alttan muayene de oldum😢😢 açıklıktan şüphelendi ama çok şükür açıklık yok. Yatış verdi doktorum, ne kadar kalacağım belli değil. Sizlerden dua istiyorum. Her şey normale dönsün🤲🏻 22+3üm bu arada.