Sera34 Kızlar 36 haftalık olduk karar verip alamadım memnun kaldığınız park yatak ve nereden aldıgınızı yazarmısınız?
gokhansevval Sera34 dün bebeceyizsarayı var Şirinevler şubesi yeni açıldığı için baya indirim vardı 650 TL’ye park yatağı içindeki yatağı yorganını nevresimini aldım çokta beğendim baya memnun kaldım.🌹 https://hizliresim.com/Tkr5Mm
Sera34 gokhansevval aldıgın park yatak 470 lira dıyo ayrıyetten mi yatak ve yorgan nevresimi o fiyata aldın canım
Serpil34 Ben park yatak aldım e bebek magazasından baby plus markasının 850tl ama üzerinde alt değiştirme bölümü var uyku oyuncakları var. Baya kaliteli güzel bir beşik
Sadeceduygu minnie123 henüz kullanmaya başlamadık ama kumaşı falan çok kaliteli poşet gibi hışır hışır değil kurulumu ve toplaması da kolay 👍
minnie123 Sadeceduygu hayırlı olsun güle güle kullanın bende park yatak almayı planlıyorum da kararsız kaldım bir arkadaşım çocuğunda baby2go relax modelini kullanmış çok da memnun kaldığını söylüyor
rodin123 Sera34 yeni aldım daha bebeğim doğmadi ama çok beğendim çok araştırdım epey beğenilmiş henner marka aldım trendyolda indirimdeydi bordo olanı aldım 560 civarındaydı