Elmaveannesi 29+2 olduk kizimla. Oturarak çalışıyorum. Kizim hic durmuyor surekli hareket ediyor ve elini, ayagini karnima dayayıp asagi, yukari sürterek geriyor. Randevum 16sinda. Bu kadar hareketli olmasi normal mi ?
yagmurksr Elmaveannesi Elmaveannesi benim kız da aynı böyle sanki hiç uyumuyo gibi sürekli bi kıpırdama hali çok yoruyo insanı bu kızlar neden böyle acaba
Betulll11 Elmaveannesi Her bebek farklıdır elbet ama bence keyfi yerinde annesi o yüzden o kadar hareketli 😊 Benim kızım da bazen öyle oluyor alıştırıyor, bu defa 1 saat hareket etmesin ben evham yapıyorum dokunuyorum karnıma hareket etsin diye 😄
Dilanilngi Elmaveannesi benim de oğlum öyle kafası yukarıda kaburga mı acıtıyor,dışarı çıkınca nasıl olacaklar bakalım 😌
Cnsuyakan Elmaveannesi cnm benim prensesimde öyle belki üç defa bu yüzden doktorumu aradım çok hareketli diye çok hareketli olması çok güzel birsey dedi demekki suyu sağlığı yerinde asıl hareket etmezse kork dedi şuan 30+4 uz giderek hareketleri azaliyor sanırım yeri daraliyor artk 😊
yagmurksr Elmaveannesi sağ salim doğsunlar da artık çektiğimize şükür diyoruz işte canları sağolsun cadıların 😊
Dilanilngi Elmaveannesi bi sertlik hissediyordum yukarıda kaburgamı zorluyordu ultrasona girince doktor kafası orda diye gösterdi ordan biliyorum,zaten tekmeleri daha aşağı doğru ☺️
Zeynepahmett Benimkiler 10 haftalikken falan doktor kontrolünde maşallah çok hareketli olduklarını gördü doktor. Maşallah dedi şimdiden nasıl hareketliler dedi ama iyi bir şey bu icerde erken hareket eden çok hareketli çocuk daha iyi dedi
Elmaveannesi Zeynepahmett evet haraketli bebek saglikli olur derler.. sagliklari iyi olsunda ic organlarla boks yapmaya devam etsinler 😂
Elmaveannesi Cnsuyakan bazen gerceketen bi sorun mu varda hic uyumuyor, huzursuz diyorum sonrada saglikli bebek hareketli olur derler onu düşünüyorum. Anne olmak ne zor sey. Oynasa tedirginiz oynamasa tedirgin 🤷♀️
Cnsuyakan Elmaveannesi evet cnm aynen doğmadan bu kadar pimpirikliyiz ama korkma hareket etsin yeterki etmedi mi de bu defa niye etmiyo diye onun için doktoru arıyorum 😊iki gün sağ tarafima toplanmıştı çok korkmustum Allahtn düzeldi şimdi de göbek deliğimin orlarda göbek kismim aciyor hergun değişik şeyler yaşıyoruz sanırım alismamiz lazım 😊
Eternallove Elmaveannesi benim 16 dan beri öyle kızçem ve ilk gebeliğim .38 haftalık olduk hala öyle içeride kıpır kıpır 😊 10 gün sonra doğum bakalım yaramaz mı olcak merak ediyorum
Bcsahat Elmaveannesi şu an yeri ve suyu bol olduğu için coşuyordur bence 🤗 allahım sağlıkla gelmeyi nasip etsin inşallah 😍
icegul Elmaveannesi benimkide çok hareketli bir kız. 22. Haftadayız daha. Ama kas gelişimi için hareketli olması iyi diye biliyorum. Hareket ettikce kasları güçlenecek 😊
Girlpowerbabe Elmaveannesi normalmis canım minnacık boylarıyla hiç yorulmadan bu kadar hareketi nasıl beceriyorlar bilmiyorum ama yani artık yatarken otururken yürürken hiç farketmiyor hep bi vurma tepme dönme gerilme halinde🤣