Serpil34 Ksk35 benimde oldu 5.ayıma kadar. Genelde erkek bebeklerde bel agrısı oluyo diyorlar benimde oğluşum olucak inşallah
Esrahalit Ksk35 benimde belim ağrıyor 10.haftadayim yeni başladı uykuda uyutmuyor daha önce yoktu böyle şeyler
Ksk35 Serpil34 benim cinsiyeti çarşamba belli olucak bakalım ama ben ilk kez böyle ağrıyla karşılaştım
Ksk35 HULYA0693 kasıklarım benım ağrımadı ama istersen doktoruna söyle bıde reglı donemındeyse ağrı yapar