A-F-B hamilelikte sol tarafa yatmamızın daha sağlıklı oldugunu okumustum bir yerde sağ tarafa ve sırt üstü yatılması önerilmiyor siz bu konuda ne düşünüyorsunuz
Elmaveannesi A-F-B genelde sağa yada sola yatmaya çalışıyorum. Ama etlerim çürüdü artik. Bazen belimin arkasina sert bi yastik koyup hafiften yastiga dayanarak yamuk yatmaya calisiyorum o da rahat oluyor. Gobegimin altinda hep bi yumusak yastik oluyor ama destek olsun diye
esrAlp A-F-B sol yanıma yatmaktan solum çürüdü dr a söyledim gündüz uzanırken sağına uzan ama gece yine soluna yat dedi 10/15 dkka sağıma dönüp dinlendirip tekrar sola dönüyorum yüz üstü yatmayı çok özledim😢😭
Beyzabyk A-F-B artık sürekli sola yatmaktan sol tarafım çürüdü hamile yastığı bu konuda çok iyi oluyor eğer düşünürseniz almayı tavsiye ederim hem beli hem karnınızı destekliyor hem rahat uyumanızı sağlıyor ben çok memnunum
Baharata A-F-B detaylı ultrasona gittiğimde doktorum sanırım hep sol tarafa yatmışsın bebek çok güzel gelişmiş demişti ben rahat edemesemde sola yatmaya çalışıyorum tabi sürekli sağa dönüp durmalarımda oluyo uyku sersemi
Deletedmom413 Evet oyle sağıma yatıyorum bi zararı olmadı çünkü hep sola yatınca o taraf çürüyor ağrıyor 🤦🏼♀️ Ama düz yatmak oksijenı azaltıyor. Zaten rahatta olmuyor. Sola yatınca gıdalarda cabuk ulaşıyormuş Bebise oyle bse okumustum 👍
A-F-B Deletedmom413 bende öyle okudum sağ tarafa yatınca da basur oluyormuş tam bilmiyorum bu doğru mu ama sürekli sol tarafıma yatıyorum
Deletedmom413 A-F-B yok ya ben olmadim şükür basır yediklerinde kabızlıkla alakalı bide genetik bence