Arkadaşlar merhaba 39 haftalık hamileyim. Hpv’ ye bağlı genital siğilim var daha önce yaktırmıştım. Şu an tespit ettiğim sadece 1 tane var. Fakat doktorum virüsün hücre içine yerleştiği için aktif lezyon olmasa bile doğum esnasında bebeğe bulaşma ihtimali olduğundan bu oranın 1000/3 olduğundan, bulaştığı zamanda ciddi sıkıntılar olabileceğinden söz etti. Sezeryan doğum ile riski 0 a indirebileceğimizi söyleyerek seçimi bize bıraktı. Normal doğumu çok istiyordum böyle bir durumla karşı karşıya kaldım. Tabii ki bebeğimin sağlığı her şeyden önemli. Bu durumda olan arkadaşlar var mı? Sizlerin doktorları nasıl bir bilgilendirmede bulundu? Bilgi sahibi olanlar varsa lütfen yazsın 🙏