Hep mi doğuramıyorum postları göreceğiz, birazda doğuruyorum postları görelim 🙊 Yarın sezaryen olacağım inşallah oğluma kavuşacağım 🙇🏻♀️ Dualarınızda banada yer verirseniz çok mutlu olurum 🌸 İlk ameliyatım, ilk bebem o yüzden karmakarışığım 🙄 Göbeğimide sevmiştim 😌 İçinde pıt pıt hareket eden miniğim sanki hep orada kalsa bu korkunç dünyadan onu daha iyi koruyabiliyorum sanki ama bir yandan da yanıbaşımda kokusunu içime çekmek için sabırsızlanıyorum. Ahh analık işte 😢 Allahım herkese kolay, ağrısız, acısız, sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah içinde banada 😇🙇🏻♀️ Dua edin yarın için olur mu 🌼