Hayırlı sabahlar kızlar bu gün çok şükür 32 haftamız gördük bu haftayı görürken geceleri oğlum gündüzden daha fazla aktif sürekli tekme atarken 2-3 gündür gün içinde ve geceyi toplarsak güç hareket etmiyo diyebilirim normal mi yaşayanınız var mı ? Randevüme 1 hafta var daha gece uyumlularımız tamamen yok oldu diyebiliriz sabah 6.30 su halen ayaktaydık sonra 8e kadar bi uyumuşum bu kadar