Merhaba ben de 14 Eylül’de doğurdum şuan kızım 21 günlük. Hiç uyumuyor gazı var o yüzden anca firsat bulup yaziyorum.
doguma gelince son kontrolde doktor alttan muayene etti 2-3 cm acilman var yatisini yapalimmi dedi? Ben evde cekmek istiyorum dedim gonderdi beni squat yap hurma ye rahmi yumusat acil durum olursa gel olmazsa pazartesi durumuna bakalim demisti aeqya hafta sonu girdi cunku.
ben de az az hareketleri yaptim cunku hemen acilmasini istemedim haftasonu dogururum diye ve beni son kontrolde korkuttu biraz suyu azalmis vesaire diye
pazartesi her seyimizi alip yine doktora gittik nst ye girmeden doktor alltan kontrol etti aciklik hala 3 cm yatisini yapalim dedi suyu azaldi dedi
keske eve gitseydim orda bekleseydim en buyuk hatam bu hastanede 1 saatte bir hem ebe alttan muayene etti hem de doktor ikisi ayni anda gelsin tek kisi baksin dedim dinletemedim bu muayeneler kendimi kasmama neden oldu
suni sanci verdiler sabah 9 dan aksam 9 a kadar artik son saatlee hic dayanamadim nolur beni alin sezeryana diyordum. Kendimi kasmaktan bacaklarim tutmuyodu. Nisanim hafta sonu evde gelmisti
suyumu alttan kontrol ederlerken getirdiler. Hatta suyum geldi dedim idrardir o dediler sonra acip baktiklarinda
suyumun geldigini anladik. Lahman yapildi idrar bosaltildi artik her nst zamani nefes almakta zorlaniyodum bu yuzden hava da verdiler bebek kalp atimi 100 un altina dusmesin dendi ama o aciyla kendim nefes alamiyodum. Ayakta sanci karsila dediler ayaklarim tutmadi yatarak zaten olmuyor. Her doğum tabiki bir değil ama çok çok zorlandım. Bebek 4 saat 9 cm açıklık ile bekledi çünkü kafası gerideymiş kanala girmesini bekledik. Bebek kalp atışları düşünce beni doğumhaneye aldılar. O an gözümün önünde sanki her şey film gibi. Kendi doktorum mesaiyi bitirmişti nöbetçi doktor girdi. Her şeyde hayır vardır ben başka doktora doğurmam diyordum ama iyi ki ayşe şeyma hoca ile karşılaştım. Çok motive etti ıkınamadığımda yaparsın edersin diyerek. Bebeğin başını görüyorum sancı gelince nefesini tut ıkın dedi ama yapamıyprum en fazla 15 sn tutabiliyorum nefesimi. Ebeler karnıma çıktı bastırdı sonra doktorun kesi attığını hissettim ama acı yok sadece bi et parçasını kesersiniz ya öyle bir his acı macı hissetmiyorsun. 3. Ikınmada bebeğim çıktı. Doktorun dediği gibi sarı kafa japon başığı gibi bir şey ❤️ Hemen kucağıma koydular ben o acı ve şaşkınlıkla ilk ağlama duymadım ve yaşıyor mu diye sormuşum? İkinci de eli kolu sağlam mı ? Bebek çıkarken kolunu takmış o yüzden 14 dikiş attılar iç dış. Gögsüme koydular ve dedim ki her şeye gerçekten değiyor çok tarifsiz bir his. Allah hepinizin beneğini kucağına almayı nasip etsin.
size önerim
1- her şey planlandığı gibi gitmiyor
üzülmeyin.
2- sancıları kesinlikle evde çekin
3-tatile gider gibi aldigim hic bir seyi giyemedim zaten her sey kan vs oluyor o yuzden yaniniza bol bol depend alin hastanede verdikleri cok buyuk ve kullanissiz
4- meme ucum yoktu o yuzden silikon uclardan alin derim sizin de oyleyse ben bilmiyordum hastanede ogrendim. Allahtan bebek emdi bir sekilde ilk seferde.
5- dogumdan cok bu surecte beni en cok dikisler mahvetti o da 1 haftaya duzeltti durmadan agliyordum
cocuguma bile bakamiyorum bilseydim sezeryan olurdum diye idrardan sonra surekli temizlemek gerekiyor idrar yerini ben her seferinde dusa girdim bir nebze de olsa rahatlatti.
Simdilik bu kadar zor ama guzel bir surecti bebek bakmak daha da zor :)
Sevgilerle