Meryemmemis Yagmurakar benim maalesef ileri seviyede var doktorum geçen gün gördü şuan birşey yapamayız hamilelikten sonra kendiliğinden geçenilir dedi
Yagmurakar Meryemmemis benim vardı rahatsız etmiyordu cok fazla ama 1 haftadır nohut büyüklüğünde bi meme gibi şişti yanma var ve cok rahatsız edici basur mu onu da bilmiyorum
Yagmurakar Aslında ilk gebeligimde catlagım olmuştu ayıptır söylemesi makatta yeniden hamile kalınca o ilerlemiş olabilir mi bilmiyorum