hopesmom ben ilk 12+3 de hissettim. Vücudumda herhangi bir değişiklik olduğunda araştıran biri olduğum için bebeğin hareket etmesini farkedebilmistim. Daha sonrasında aralıklarla hissetmeye başladım. Şimdi 23 haftaligim vuruşları daha siddetli oldu 🌼👣