Dilara8228 6+5 haftalık gebeyim bu 3. Gebeligim ve çok şiddetli baş ağrım var 2 gündür 2 gebeligimde bunu yaşamadım yaşayıpta çözüm bulan var mı çocuklarımla bile ilgilenemiyorum.
ZehraM2 Dilara8228 ah arkadaşım benimde 3. gebeliğim ilkte de olmuştu ikinci de daha rahattım bunda perişanım herşey var baş ağrısı da var 23 haftalık oldum hala çekiyorum🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Çözüm bulamadım kahve içiyorum sadece ama yok Allah yardımcımız olsun
Dilara8228 ZehraM2 amin 🌸benimde öyle mide bulantısı kusma hersey var bu biraz zorluyor ama hersey onlar için sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌹