Dilekk16 37+3 olduk sabah 6 dan beri regl agrısı yaşıyorum cok siddetli ve sancı şeklinde degil aralıklı gelen bi ağrıda degil araliksiz devam eden bi ağrı yururkende vajinamda batma hissi oluyo az az doğum başlıyor olabilir mi 😮
Ga0312 Dilekk16 sana yemin ederim dün bu postun aynısını ben yazacaktım 😅 benimde aynı stabil devam eden regl ağrısı gibi kasık ağrım vardı dün geçmedi uzun süre ama dayanılmıcak gibi değildi. Sancımıydı neydi anlamıyorum bende burda bekliyim tecrübeli anne adayları anneler bizi aydınlatır
Rynryn Dilekk16 40+2 haftadayim 2 gundur siddetli adet sancisi çekiyorum az once nişanım geldi agri hâlâ o sekilde devam ediyo
Ef24 Yalancı sancılar 5 gün boyunca ben de cektim sabaha karşı uyandırdı hep 2 gündür yok 39+4 üm gerçek sancılar sürekli olmaz aralıklı gelir süresi ve şiddeti sıklaşır