Herkese selamlar ben dogum yapali 70 gün oldu epidural normal dogum yaptim. İnanilmaz bir sırt ağrısı cekiyorum. Merak ettigim sezaryan veya normal dogum farketmeden epiduralin bir etkisi mi bu acaba? Kime sorsam epidural olduysan 1 sene kaliyor sirt agrisi diyorlar. Dr a gidecegim tabiki ama artik dayanilmaz bir acı veriyor bu ağrı ve en ufak bir iş yaptigim an bicak gibi saplaniyor. Benimle ayni sorunu yasayan anneler var mi? Varsa Dr a gittiniz mi? Epiduralin mi bir etkisi? Yanitlarsaniz cok sevinirim🥰