39+1 olduk sabah ishal karın ağrısıyla uyandım tabi suan karıstırıyorum ağrımı sancı mı o arada bebeğim karnımda hıc durmuyo sancıyla döner muhabbeti gibi o öyle yaptıkca daha cok ağrıyor elim ayağım boşalıyo kalkamıyorum tuvaletten bu arada nişanım geldi 4 gün falan oldu 2 cm de acıklık vardı ve bebeğim dönmüş ama doğum kanalında değil neler yapabilirim ?