Merhaba arkadaslar. Daha önce doğum yapip kizimi kaybettim ve dusugum oldu. Tabi sebebi arastirildi ve bulundu. Genetik sorun. Korunurken hamile kaldigimi ogrendim. Gelende Allahtan gidende çok șükür. Hepinizden dua istiyorum. Rabbin mucizesi rahmeti için. Eden etmeyen herkezden Allah razi olsun.. Darda olan kim varsa Rabbim yardimcisi olsun niyetini yasamasini nasip etsin insallah 🤲