Herkese merhabalar. Şuan oğlumu emzirmek için kalktım kalkmışken hikayemi yazayım sizlere☺️ Öncelikle erken doğum riskim yoktu kontrolde herşey yolundaydı sadece ara ara toplanma oluyordu. 28 Eylül günü evlilik yıldönümümüzdü. Eşimle yemeğe çıktık bir güzel yemek yedik. Eşim dedi ki bu gün gelirmiş birde aşkımızın meyvesi olur tam, Allah korusun deme öyle erken daha dedim. Yemekten sonra eve geldik. Eşime dedim ki bak gelmedi Allahtan bugün dedim, o da bunun gecesi var dedi gülüştük😁 duş aldım ve uyuduk. Gece beni bir sıcak bastı. Kalktım büyük tuvaletimi yaptım önce sonra kalktım peçete de pembemsi bir renk gözüme çarptı. Gece iyi göremiyorum heralde diye düşünüp emin olmak için yeni bir peçeteyle baktım bu sefer birşey yoktu iyi bari dedim kendi kendime. Tam peçeteyi çöp kovasına atarken suyum geldi. O an şok yaşadım resmen, hemen eşimin yanına gittim uyandırdım dedim suyum geldi😔 İnanamadı bi şaşkın şaşkın baktı suratıma hiç unutamıyorum o halini😄 sonra kalktı hemen telaşla. Dedim telaş yapma ben bir duş alayım öyle çıkalım. Bende inanılmaz bir sakinlik vardı nedense. Tek korkum erken olmasıydı ama gelişimi hep 1-2 hafta önde diye sanırım hiç negatif düşünmedim. Arabada yavaş yavaş sancılarım geldi Hastaneye gittik saatgi gece 3.30du. Nöbetçi doktor aşağıdan kontrol etti, evet doğum başlamış yatışı yapılsın dedi. Açıklık 1 cm di. Odaya aldılar beni. Sonra sancılarım artmaya başladı 10 dakikada 3 kez geliyor, ayağa kalkıyorum iyi hissederim diye ama açıkcası her türlü çok zordu sancılar ama çekiyordum. Doktorumu aradılar o da yoldaydı. Sancılarım aşırı fazla olmaya başladı artık gözümden yaş geliyordu saat 5 gibi. Ama açılmam hala 1 cm di. Yine odaya aldılar. Git gide acılar arttı. Ben diyorum ki kesin açılmam 5 cm olmuştur ama bir bakıyorlar hala 1 cm. Bunu sabah 9 a kadar çektim😢 ve açılmam hala 1 cm di. Bebeğin suyu geldiği için bir yandan endişeliyim ne yapacağımı bilmeden çaresizce beklerken ablamla konuştum. Ben yapamıyorum bebeğimin suyu yok ve acılara katlanamıyorym artık dedim. Sezaryen olmam konusunu konuştuk ve karar verdim sezaryen olacaktım. Ama nasıl ağlıyorum😔 doktora söyledim, o normalden yanaydı ama suyum geldiği için ve 5 saattir sancıya rağmen açılmam olmadığı için istemeyerek tamam dedi. Ameliyathaneyi hazırladılar ben hala normal yapacak gibi sancı çekiyorum ama😣 sonra spinal için iğne vuruldu. Ben çok endişeliyim hiç birşey düşünemiyordum o an. Sonra uyuştu belden aşağım. Hemşire kesi henüz başlamadı ben sana söylicem dedi. Tamam dedim. Doktor ooo ben kestim bile dedi gülerek. Hemşire yok kesmedi ben haber vercem sana dedi. Sonra ufak çekişmeler hissedince noluyo dedim. Karnına bastırılıyor şuan kesiyi nereye atacağına karar verecek doktor dedi. Ben emin de olamıyorum o an gerçek mi söylüyor diye😅 sonra doktorum geldiiii dedi😄 meğer çıkmış bile oğlum🥰 o sırada sesini duydum oğlumun ve gözlerim istemsiz doldu😢 silip yanıma getirdiler bakıyorum ama inanamıyorum 😌 sonra hemşire dedi dikişlerin atılırken sakinleştirici vereyim. Sonra dikiş anını hatırlamıyorum. Uyandığımda dikiş bitmiş ameliyathaneden çıkıyorduk. Eşimi gördüm, gördün mü dedim. Evet çok güzeldi dedi gözler dolu dolu😊 odaya çıktık. Ben merakla bekliyorum acaba küveze alacaklar mı diye ama oğlumu in solunumunda sıkıntı olmadığı için direk odama geldi. O anki rahatlamamı anlatamam. Dünyalar benim olmuştu🙏🏻 Son kontrolde doktor 3 kg demişti ama oğluşum 2810 gr doğdu. 36 haftaya göre kilosunu iyi buldu doktorum. Sütüm hemen geldi zaten normal doğum süreci yaşadığım için geleceğinden emindim. Kızlar hep pozitif düşündüm, aklıma kötü bişey asla getirmedim. Ne olursa olsun sizde öyle düşünün. 💕 odaya geçtiğimde baş ağrısı ve mide bulantısı geldi aynı anda. 3 kere falan kustuktan sonra gayet iyi hissediyordum kendimi. Kusmak o an çok iyi geldi. Sonrası hep pembe💕💕 oğlum yanımdaydı sevdiğim adamdan olan güzel kokulum… eşimle aşk sarhoşu gibiydik😄 çok çok güzel bir bebekti bakmalara doyamadık. Eşim en büyük destekçimdi o an da. İyiki dedim hep🙏🏻 Gelip karnınıza bastırıyorlar evet kolay bişey değil ama dayanılmıcak gibi hiç değil kızlar. Doğum sancılarının yanında hiç bişey öyle söyleyim. Ayağa kalkmak için geldiklerinde hemşire ilk adımımın zor olcağını sonra kolaylaşacağını söyledi. Ama ben ilkini bile rahat attım😊 hemşire şok😁 kızlar kendinize hep yaparım diyin normal yada sezaryen kötü düşünmeyin hiç. Sonrasında herşeyi kendim yapabildim hala da yapıyorum. Hiç kötü hissetmedim kendimi. Tabiki dikişlerimde ağrı oluyor. Ama çok normal birşey bu ve dayanılmaz değil. Bebeğim sağlıklı ve yanımda en önemlisi bu. Sadece 1 gece kaldık hastanede sonra taburcu olduk evimize geldik. Bugün 6 gündür evimizdeyiz. Yeni hayatımıza erkenden başladık🧿🥰 Bebeğim böyle olsun istedi dayanamadı geldi. Hoş geldi. 🎈 Sorunuz olursa seve seve cevaplarım. Umarım herkesin normal ya da sezaryen çok kolay bir doğumu olur🙏🏻Etrafınızda negatif düşünen insanlar olmassa süreç daha olumlu ilerliyor bence buna dikkat edin.
54 kg hamile kalmıştım, Ben bu süreçte 6 kg aldım sadece☺️ Çünkü gebelik şekerim vardı hep kontrollü yedim. Şuan 56 kiloyum. Göbeğim bile kalmadı inanamıyor görenler🙈🧿 maşallahınızı alırım kızlar herkesin gönlüne göre olsun ☺️ Böyle bir hikayem var benimde işte. Dünyanun en en en güzel hissini yaşamaya hazır olun. Kokusu dünyalara bedel… ben yaşamamışım şimdiye kadar dedim. Sizde böyle hissedeceksiniz💕 sorunuz olursa bakarım. Herşey gönlünüzce, gönlümüzce olsun🍀🙏🏻